Det finns många som gör anspråk på att vara doers och go-getters men Ludvig tog sig en praktikplats som inte fanns när han imponerande på Fredrik Ardmar uppe i Stockholm. Sedan tog han sig till Malmö för att låta sig marineras i den kunskapsgryta som produktionsteamet i söder kokar upp dagligen. Vi anställde honom så fort tillfälle gavs och idag är han en digital stjärna som dagligen pushar teamet till nya höjder.

Ludvig-4016x40-16

Vad är du mest stolt över på ditt CV?

Det är nog inget specifikt som sticker ut som jag är mer eller mindre stolt över. Det är snarare helheten som gör mig riktigt nöjd! Att mina olika erfarenheter kompletterar varandra på ett bra sätt och att jag alltid gjort något jag tycker är meningsfullt för att utöka min kompetens. Jag lär mig oerhört mycket som praktikant här på Resultify.

Vilken roll gillar du att ta på möten?

Det beror helt på vilken typ av möte och inte minst vilka det är som deltar i det specifika mötet. Om jag vet att jag har något att bidra med som saknas från dialogen så säger jag det, annars brukar jag tycka om att lyssna och anteckna för att i slutet komma med mer eftertänkta resonemang eller frågor.

Vad förväntar du dig av oss här på Resultifys?

Att förbättra min rationella förmåga. Det vill säga min praktiska kunskap och få mer erfarenheter. Att bli mätbart erfaren inom allt som innefattar digital marknadsföring.

Vad är det roligaste du vet?

Det roligaste jag vet är kort och gott att umgås med mina vänner. Nu när jag har fått en vardag i Malmö har jag fått nya vänner men också kommit att uppskatta Stockholm och mina vänner där på ett annat sätt.

Har du någon talang du önskar du kunde ägna mer tid åt?

Som många andra killar och tjejer så har man självklart en pojkdröm som proffs inom någon sport. Då jag spelat fotboll hela mitt liv (och anser mig själv vara ganska duktig), skulle jag gärna vilja både att ha ägnat och ägna mer tid åt just det.

När är du som nördigast?

Det måste jag nog säga är när jag möter nya utmaningar alternativt tar mig vatten över huvudet. Då fungerar jag som bäst och den naturliga lösningen blir då att fullkomligt gräva ner sig i det och bli nördig.

Hur ser branschen och marknaden ut år 2020?

Jag tror tveklöst att den digitala utveckling vi ser idag kommer att hålla i sig. Människor kommer i allt större utsträckning att integrera diverse tekniska lösningar för att förenkla sina liv på alla plan. Begrepp som multichannel och omnichannel, som för oss är bekanta kommer även vara vardagsmat för de vanliga, dödlig icke-marknadsförande människorna.

Be Sociable, Share!